Er zijn nog geen producten in jouw winkelwagen geplaatst.
2730710b8b964ccd9026eed2cb8d41c5
Product toegevoegd aan jouw offerte. Ga naar de offertepagina om jouw offerte aan te vragen. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op.
Hoe kan ik online bestellen?
Bestellen bij Liwu / Softwareshop is eenvoudig. Het winkelwagentje is net als een gewoon winkelwagentje in de supermarkt. Wanneer u een product tegenkomt dat u wilt hebben, kunt u het in uw winkelwagentje doen door te klikken op de winkelwagenknop. U kunt de producten in de winkelwagen laten terwijl u verder winkelt. Tijdens u bezoek aan de website kunt u steeds terug gaan naar uw winkelwagen, door op inhoud winkelwagen te klikken. U kunt hier de aantallen aanpassen en ook eventueel producten terug uit de winkelwagen halen. Als u alles dat in uw winkelwagen zit wil bestellen, klik dan op de knop BESTELLEN. U hebt pas besteld van zodra u de bestelling heeft verzonden.
Hoe voeg ik voorwerpen aan het winkelwagentje toe?
Als u iets ziet wat u in uw winkelwagentje wilt doen terwijl u aan het bladeren bent, drukt u op de afbeelding met het winkelwagentje. U hoeft de voorwerpen in uw winkelwagentje niet te kopen.
Hoe verwijder ik voorwerpen uit het winkelwagentje?
U kunt altijd een item uit het winkelwagentje verwijderen door naar de het product aan te vinken en daarna een update van uw winkelwagentje uit te voeren.
Kan ik de status van mijn bestelling bekijken?
Wilt u weten wat de status van uw bestelling is? U kunt steeds de status van uw bestelling bekijken bovenaan rechts bij de artikelgroepen.
Kan ik een item laten verzenden naar ander een land dan het land waar ik me bevind?
U kunt steeds een product bestellen naar en vanuit een ander land. De meerkost hiervoor is afhankelijk van de verzendkosten. De verzendkosten worden zo laag mogelijk gehouden.
Wat zijn de verzendopties?
Liwu / Softwareshop biedt verschillende verzendmethoden aan voor het verzenden van producten.
Met standaardlevering worden producten zo snel mogelijk na betaling geleverd met GLS
Levering op een ander adres.
De bestelling wordt onmiddellijk verstuurd na ontvangst van betaling. Het bewijs van betaling doormailen is ook voldoende.
Wat zijn de betalingsmogelijkheden online ?
Softwareshop aanvaard vooraf betalen van producten per overschrijving ,Paypal ,bankcontact , creditkaarten en dit via een veilige omgeving
Wat zijn de verzendingskosten?
De verzendkost 5.5 euro binnen België met GLS.
Nederland is 9,95 euro via GLS.
U kan ook steeds producten reserveren en deze komen afhalen bij ons in de winkel, daarvoor worden natuurlijk geen verzendkosten aangerekend en gereserveerde hoeven ook niet op voorhand betaald te worden, in de winkel kan men op verschillende manieren betalen zowel cash, bankcontact worden aanvaard.
Betaling
Betalingen gebeuren Via Mollie
Waar kan ik items naartoe verzenden?
U kunt items naar elk geldig adres binnen Europa laten verzenden, er kan niet naar een postbus worden verzonden.
Kan ik mijn bestelling als cadeautje laten inpakken?
Wanneer u een product van Softwareshop koopt, kunt u het als cadeautje laten inpakken, vermeldt dit dan in uw opmerkingen bij uw bestelling.
Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag exclusief verzendkosten gecrediteerd. De kosten voor retour van u thuis naar de winkel zijn voor eigen rekening.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via karine@softwareshop.be
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Mocht het product beschadigd of geopend zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Karine en Karl moeten al voor de vierde keer op zoek naar een nieuw pand: “Onze klanten laten we niet in de kou staan" Sint-Niklaas Karine De Geest (58) en haar partner Karl De Backer (50) zijn al meer dan dertig jaar actief met een zaak in computers en IT-benodigdheden met eigen hersteldienst en Game speciaalzaak alsook Hobby ( puzzels en diamond painting ) en geschenkartikelen ( kaarsen , geurtikelen enz ) Maar door omstandigheden moeten ze straks al voor de vierde keer verhuizen. Toch wil het koppel vastberaden doorgaan. “We zijn ooit met een klein computerwinkeltje begonnen in Hamme. Maar op vraag van de toenmalige directie zijn we dan in 1995 naar het toenmalige Koopcentrum Waasland verhuisd. Zij waren op zoek naar een computerzaak om het aanbod in het shoppingcenter uit te breiden”, vertellen Karine en Karl. Het koppel zou er 18 jaar blijven. “Tijdens de verbouwingswerken hebben we onze zaak er zelfs één jaar in de reuzetent op de parking uitgebaat en nadien zijn we dan mee naar het nieuwe Waasland Shopping verhuisd.” Toen het huurcontract ten einde was ,werd dit niet verlengd door het shopping center Het koppel kocht een pand aan de Nieuwe Baan (langs de N70) om naar daar te verhuizen. “Maar dat bleek een misrekening. De Game sector kreeg het moeilijk door de digitalisering en het pand bleek uiteindelijk te groot zodat we het opnieuw van de hand deden. Sinds 2013 zitten we dan op onze huidige locatie in de Plezantstraat, in het centrum van Sint-Niklaas. We hadden gehoopt om hier tot ons pensioen te kunnen blijven.”Maar dat lukt dus niet. Het hele gebouw werd vorig jaar opgekocht door een projectontwikkelaar verdere plannen met het pand zijn momenteel niet geweten , maar het huurcontract wordt dus niet verlengd Nieuwe toekomst “Een vierde keer verhuizen zagen we niet zitten. Daarom willen we het vanaf juni 2024 over een andere boeg gooien. Karl heeft intussen een job in loondienst als verantwoordelijke in een atelier voor computerherstellingen en assemblage aangenomen. Ik werk daar intussen ook halftijds maar op vrijdag en zaterdag blijft de winkel in de Plezantstraat nog zeker tot juni 2024 geopend. Ook nadien blijven we actief maar zullen we van thuis uit onze klanten blijven bedienen”, besluit Karine.